Pagini

joi, 24 aprilie 2014

Despre

mine...

M-am intalnit prima oara cu Fotografia in 1995, si am ramas prieteni de atunci. La scurt timp dupa prima intalnire, am decis ca aceasta va fi profesia mea. Am avut sansa sa invat de la profesori foarte buni in cei 3 ani de ucenicie care au urmat, dupa care, intre 1998 si 2009 am facut parte din sectia Fotoreportaj a unui mare cotidian bucurestean. Din 2009 am decis sa merg pe cont propriu ca liber profesionist. Acest lucru mi-a permis sa aloc mai mult din timpul meu fotografiei de eveniment si de studio, precum si teatrului.

Imi place sa fotografiez viata ca spectacol. Acest lucru a decurs firesc din marea mea pasiune pentru fotografia de teatru: vad prin obiectivul aparatului viata ca o prelungire a acestui spectacol, coborat de pe scena. In fond, toti suntem actori pe scena vietii...

Ca realizari profesionale, alaturi de evenimentele private sau corporate la care am fost solicitat si am avut bucuria si satisfactia de a primi de la clienti aprecieri si multumiri, ma mandresc cu mai multe expozitii de fotografie dedicate teatrului, personale si de grup, in cadrul Festivalului National de Teatru (de curand s-au implinit 15 ani de cand sunt fotograful Festivalului). Iar legat de fotoreportaj, in anul 2006 am primit de la Asociatia Jurnalistilor si Scriitorilor de Turism din Romania premiul "Fotografie de turism", fiind primul fotoreporter de cotidian caruia i s-a acordat aceasta distinctie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2009@ bflphoto. Toate drepturile rezervate.

Statistica vizitatori

Vizitatori